Félmilliós telefont vásárolt a fia szülinapjára, de az iPhone nem került a választási lehetőségek közé.


Egy olvasónk október közepén egy iPhone-t rendelt, amelynek ára körülbelül 550 ezer forint volt. Az átvételkor azonban szembesült a szomorú valósággal: a csomagban nem volt benne a készülék. Az ügyfelet ezután panaszbejelentést tett a Magyar Postánál, kapcsolatba lépett a Telekommal, sőt, még a rendőrségen is feljelentést tett, de eddig senki sem tudott megoldást kínálni a helyzetére. Andrea, a megrendelő, ez idő alatt még nem egyenlítette ki az első törlesztőrészletet.

Andrea (a neve kérésére megváltoztatva) a Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán keresztül rendelésre bocsátotta fia tizennyolcadik születésnapjára az új iPhone 16 Pro Max készüléket, amelynek ára 548 ezer forint volt. Ő, mint a Magyar Telekom hűséges ügyfele, már rendelkezett tévé-, internet- és több telefonelőfizetéssel is, így a vásárlás során 22 hónapos részletfizetési lehetőséget választott. Az ügyintéző tájékoztatta őt arról, hogy frissítenie kell néhány előfizetését az aktuális portfólióban elérhető lehetőségekre. Ezen kívül egy otthoni tévészolgáltatáshoz szükséges eszközt, valamint egy Wifi-erősítést biztosító USB stick-et is postáztak neki maradó csomagként. Andrea azt hitte, hogy a telefon is úton van hozzá, de hamarosan kiderült, hogy a dolgok nem egészen úgy alakultak, ahogy eltervezte.

A csomag meg is érkezett a XI. kerületi postára, melyről sms-ben és emailben is értesítették. A küldeményt egy átlátszó telekomos zacskóban, látszólag sértetlen csomagolásban vette át, 3 doboz volt benne, az egyik azonban üres volt.

Amikor hazaértem és kinyitottam a csomagot, döbbenten tapasztaltam, hogy a telefon hiányzik. Azonnal felvettem a kapcsolatot a Telekom ügyfélszolgálatával, ahol ígéretet tettek arra, hogy alaposan kivizsgálják az ügyet. Tájékoztattak, hogy a belső eljárásaik szerint először a tévészolgáltatáshoz szükséges eszközt küldik el, és csak ennek aktiválása után következik a mobiltelefon. Az ügyfélszolgálatos munkatárs megemlítette, hogy ő maga sem érti, miért szerepel a telefon a csomagkísérő dokumentumon.

Azt az ígéretet kapta Andrea, hogy a cégnél egyeztetnek az illetékes területtel, és arról tájékoztatták, hogy még aznap telefonon keresik az üggyel kapcsolatban, ám ez nem történt meg. Így harmadnap ismét hívta a telefonos ügyfélszolgálatot, de továbbra sem tudtak érdemi információt adni neki.

a következő napon újra felvette a kapcsolatot a telekom ügyfélszolgálatával. Ezúttal határozottan kérte, hogy az ügyintéző segítse őt az IMEI szám kiderítésében, valamint a készülék állapotának felmérésében. Az ügyintéző sajnos megint azt válaszolta, hogy nem tudja megadni az IMEI számot, mivel az nem áll rendelkezésre a rendszerükben. Andrea csalódottan hallgatta a választ, hiszen a helyzet nem változott, és úgy tűnt, hogy az ügyintéző nem tudja, mikor lesz előrelépés. A nap végén azonban egy újabb hívást kapott, amelyben a cég képviselője megnyugtatta, hogy a problémáját továbbra is vizsgálják, és türelmet kértek tőle, hiszen az ügyintézés bonyolultabb, mint gondolták. Andrea ezután úgy döntött, hogy nem adja fel, és újra megpróbálja elérni a megoldást, mivel számára nagyon fontos volt, hogy rendezze a készülékével kapcsolatos ügyeket.

Related posts